Visste du att...

...jag spelade i band en gång i tiden? Det är faktiskt sant! Haha. Fast jag var rätt liten, så jag var nog inte sådär jättebra. Spelade bas i mitt och min kompis egenstartade band, som vi döpte till Delicious Controversy. Underbart namn om jag får säga det själv... Det var askul i alla fall, jag kände mig som en riktig rockstjärna när jag stod där med min bas och spelade. Sjöng gjorde jag ibland också. Riktigt kul. Jag har velat vara med i band nu också, men det har liksom aldrig blivit av. Jag är ju ingen riktig talang när det gäller sånt tyvärr, bara om jag verkligen sätter mig in i det. Guitar Hero är jag rätt duktig på dock. Haha.

Här är två rätt så korniga bilder från the good old days:


Jag och basen. Visst ser vi coola ut?


The band. De enda riktigt trogna bandmedlemmarna var jag och min kompis Sheila (på gitarr). Sen hade vi lite olika trummisar och sångerskor from time to time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0