Tips på ny musik?

Är det någon som har något tips på bra musik? Ibland tar det ju liksom stopp i musiksökandet, och musikhittandet för den delen också, och då är det alltid kul att få lite tips och inspiration (förhoppningsvis är det det jag ger er via bloggen, men det vore kul att ha någon slags diskussion om musik också). Om ni ger mig tips på album och låtar kan jag lyssna och säga vad jag tycker. Och vice versa. Och så kommer jag ju självklart att hitta egen musik som jag lyssnar på och kommenterar också...

Ni fattar grejen va? Lite flummigt, men ändå. Skriver faktiskt det här klockan 23.52 på torsdag kväll, tidsinställer det till idag för att jag är borta några timmar. Så om det är knas på nåt sätt vet ni varför. 

Men ja... Tips någon? Vad som helst! Som ni säkert redan märkt gillar jag det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0