Snart kommer film...

Idag har storasyster varit här och hälsat på så har inte haft så mycket tid för bloggandet, men tänkte slänga in några inlägg nu i alla fall. Har precis skaffat Videofy.me-konto så kommer kunna lägga upp filmer här nu också. Riktigt kul tycker jag! Just nu håller jag på att ladda upp klippet när jag spelar The Kill på Guitar Hero, i uppspeedad version... Ska se om jag lyckas lägga in den sen, så kolla in igen om en stund vettja! Kommer nog lägga in några filmer här i alla fall, har ju filmer på mig när jag spelar gitarr och sjunger... Vet dock inte om jag vågar lägga in dem här... Haha. Läskigt. 

Snart kommer i alla fall Dagens låt och som sagt förhoppningsvis en liten film. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0