PSL på festival - Peace and Love

Av någon konstig anledning zappade jag över mig till tvåan för några timmar sen när jag var rastlös och bara kollde på tv, och då var det ett program om Peace and Love som gick. PSL på festival heter det. Jag såg inte hela avsnittet och eftersom jag ville se om jag skymtade nånstans där i bakgrunden (haha) så kollade jag SVT Play nu och där fanns det. Ni kan kolla på det HÄR.

Jag såg inte mig själv nånstans, men längtar tillbaka när jag ser det. Egentligen var det väl inte världens mest lyckade festival för mig, men det varm in första och jag hade många fina och roliga stunder där ändå. Och jag längtar till nästa år när det kommer vara mer välplanerat och jag kan åka med folk som jag har roligt med och tycker om riktigt mycket.

Jag ska berätta mer om Peace and Love och lägga upp bilder här vid ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0