Peace and love 2010 - bilder

Jag har ju skrivit några gånger här att jag ska skriva mer om Peace and Love i somras, och nu är det dags. Det var min första festival nånsin, av någon konstig anledning. Har velat åka på festival flera år men det blev aldrig av förrän i somras.

Det var både världens härligaste upplevelse och samtidigt jobbigt eftersom det var en hel del saker som gick fel också. Tänker inte gå in på detaljer, men ja... Det blir väl så när man åker med folk man inte umgås med så mycket och som inte är lika intresserade av att se banden som man själv vill se. Men just att se alla banden, stämningen och känslan av att stå utomhus bland sjukt mycket folk i sommarnatten var något av det bästa jag upplevt. Att se Jay-Z var mäktigt. Trodde verkligen inte att det skulle bli mitt bästa minne av allt men det var så sjukt kul. Jag tog en del bilder under festivalens gång också, och det var väl min mening att ni skulle få se några av dem.

Titta nedan:


Hoffmaestro


Vårt pitstop. Här svalkade vi fötterna, gick bakom buskarna och kissade och gömde öl. haha.


Det blev lite långtråkigt när man var tvungen att sitta på parkeringen och ladda mobilen...


Robyn


Billy Talent


Världens sötaste unge på Billy Talent-konsterten satt på sin pappas axlar med hörselskydd på sig och trummade med till takten av musiken och gjorde djävulstecknet med fingrarna efter att ha kollat in publiken och lärt sig. Så söööt.


Lily Allen


Lily Allen


The Hives (eller The Hiv som det stod på den lysande skylten under en stund. Haha, sjukt kul)


Johnossi


Shout Out Louds


Jay-Z


Sista morgonen på campingen. Fint det var...

Längtar så sjukt mycket till nästa år då det kommer vara mycket bättre planerat för mig. Kommer åka med folk jag gillar och kommer vara mer förberedd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0