Panic at the Disco



I lördags spelades det lite Panic at the Disco på tjugoårsfesten.
Får mig att tänka tillbaka på när jag började lyssna på dem. Det var ett par år sen nu faktiskt. Och de var också en del av anledningen till att jag blev mer intresserad av mer alternativ musik. Den första låten jag hörde av dem var ganska uppenbart I Write Sins Not Tragedies, eftersom det var i och med den låten som de blev mer uppmärksammade här i Sverige. Men sen dess var jag hooked och har lyssnat på all deras härliga musik.

I Write Sins Not Tragedies - Panic at the Disco



Vill du se den coola musikvideon kan du klicka HÄR.

De har riktigt bra texter och skitcoola musikvideos.
De går verkligen in för det de gör, och de är originella i allt de gör också. Jag lyssnar inte särskilt mycket på deras musik numera, men jag har haft en del Panic at the Disco-perioder i mitt liv, och jag har en stor kärlek till deras musik.
Här är en låt från deras andra stora album, Pretty. Odd:

Nine in the afternoon - Panic at the Disco


Och om du vill se musikvideon till den låten klickar du HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0