Musikhistorik

Eftersom jag är väldigt musikintresserad har jag självklart haft en musik-sektion på min förra blogg också. Och därför tänkte jag att ni kunde få ta del av den om ni var intresserade av lite mer musik, sånt som jag har lyssnat på innan och så. Jag är ju sån att jag oftast lyssnar jättemycket på en artist ett tag och sen byter jag när jag känner för det, så jag har ju mina perioder. Är ni så också?

I alla fall. Klicka HÄR om du vill komma till musiksektionen i min andra blogg. Där finns min musikhistorik, men all framtida musik kommer att läggas upp här, och även gamla favoriter som ni nog redan har märkt. Inom en snar framtid kommer ett inlägg om något ni kanske inte redan visste om mig (om ni inte känner mig sen innan det vill säga).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0