Min bloggdesign och lullaby

Som ni kanske märker är min design på bloggen inte helt klar än. Det är lillasyster som har fixat det mesdta av den nu, utifrån hennes egen blogg, och därför blir det inte riktigt som det ska på min. Länkarna ska inte vara vita innan man har klickat på dem och brödtexten ska inte vara marginaljusterad och dessutom ett annat typsnitt, massa såna smågrejer. Försökte fixa det förut men då funkade det inte så jag tar tag i det när jag får tid helt enkelt. Antagligen inte imorgon, eftersom jag ska både jobba och gå på fest så det blir lite tight med tid. Men det fixar vi.

Och eftersom jag idag inte hunit tidsinställa några inlägg och inte är hemma så mycket alls imorn blir det nog inte så mycket uppdatering då heller. Måste ju få tid och andas och så liksom. Men på söndag blir det nog mer!

Nu ska jag faktiskt sova!
Och bara för att det här är en musikblogg så sökte jag på "lullaby" på youtube. Det här var min första träff:



Visst blir man lite sömnig?
Sov sött nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0