Iris - Goo Goo Dolls

En riktig favorit är låten Iris av Goo Goo Dolls. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag hörde den för första gången, men jag vet att det var flera år sedan i alla fall. Det var nog delvis på grund av den låten som jag blev mer intresserad av musik av en annan sort än innan. När jag var yngre lyssnade jag mest på Hip Hop och RnB. Men när jag valde att använda den här låten i en uppgift i gymnasiet, då vi skulle rita egna skivomslag till vafri låt, så började jag även lyssna på andra låtar av Goo Goo Dolls och tyckte om det. Därefter blev det en hel del annat och nu lyssnar jag på oändligt många olika typer av musik.

Iris - Goo Goo Dolls




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0