Idol!

Ikväll blir det hemmakväll, och det betyder Idol! Det började för tre minuter sen, så ska skriva snabbt så jag kan kolla sen. Haha. Jag har alltid kollat på Idol och tycker att det är skitkul, dock är jag inte lika bra på att följa det hela tiden. Men nu har jag faktiskt följt det från början (med vissa missade avsnitt). Mina favoriter är helt klart Jay och Linnea. Så ingen av dem får vinna. Haha. Ni vet väl att den som vinner aldrig får göra riktigt vad de själva vill när de väl ska göra sitt första album? Det brukar ju oftast bli så att det går bättre för den som kommer tvåa.


Jay Smith


Linnea Henriksson


Jay och Linneas duo förra veckan. Sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0