Förlåt mig, bloggen!

Det var liksom meningen att jag skulle lägga in flera inlägg om dagen här nu när jag väl lyckats skapa min underbara musikblogg, men under helgen har det inte blivit så, som ni kanske märkt. Jag har haft så mycket annat för mig. Igår jobbade jag och sen åkte jag på Kajsas tjugoårsfest, där jag stannade väldigt länge. Kom hem vid halv sex inatt. Så sov jag till två idag och sen har jag inte orkat göra så mycket. Har sjukt ont i nacken också av nån anledning.

Så, förlåt för att jag glömde bort dig under helgen, kära musikblogg. Dagens och gårdagens låtar kommer snart, och imorgon ska jag se till att skriva och lägga in lite mer roliga grejer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0