En låt som alltid kommer att betyda något

En låt som alltid kommer att betyda väldigt mycket för mig är låten nedan. Den påminner mig om en kille som betydde väldigt mycket för mig under en rätt lång tid. Och trots att det inte är bra mellan oss nu så mår jag inte dåligt när jag hör den här låten. För när han spelade den så var jag så lycklig att den känslan hänger sig kvar. Dock är det inte en känsla av lycka längre, utan en känsla av minnet av lycka. Ibland är det bra och ibland är det dåligt. Men i vilket fall som helst är det en väldigt fin låt.  

Hearts Burst Into Fire - Bullet for my Valentine



För mig funkar inte riktigt den här videon till den här låten eftersom jag redan själv skapat en bild av den i mitt huvud sen så lång tid tillbaka. Men ni kanske uppskattar den mer än jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0