Dagens låtar 25-28/11-10

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade Dagens Låt, så det kändes lite som att det var dags för det, minst sagt. Och trots att jag inte hinner skriva så ofta här så går jag alltid och tänker på vad jag ska lägga in när jag väl gör det. Så jag kommer ihåg vilka låtar som jag valt för vilka dagar och så ändå. Dagens Låt för idag kommer upp lite senare. Vi kör väl på helt enkelt.

Torsdag 25/11

Torsdagens låt går i samma spår som onsdagens. Inte helt otippat med tanke på att jag har mina perioder. Min absoluta favorit av Circa Survive, i alla fall än så länge. Riktigt jävla bra, och det är det enda jag kan säga i princip. Lyssna bara.

Kicking Your Crosses Down - Circa Survive




Fredag 26/11

I fredags var jag ute på Lobby med min vän Jennifer T, och där blev det massa party och dans fram till gryningen. Vi gick när de stängde klockan fem och jag kom inte hem förrän kvart i sju på morgonen sen. Det är så det ska vara, haha. Den här låten stod jag och dansade sönder till i dj-båset! Blir så jävla pepp av den, sjukt najs.

One - Swedish House Mafia




Lördag 27/11

I Lördags var jag på fest hemma hos en kille i klassen och där blev det också en del dans under kvällen. Riktigt kul! Dock var nog det bästa när jag fick (nästan) framföra min rap-duett med Pange. För lite mindre än ett år sedan kom vi, under en efterfest, fram till att vi båda kan hela texten till I'll Be Missing You, och sen dess har vi kommit att köra duetter på den då och då. Tyvärr kom nån jävla kille och bytte låt mitt i allt, men men... fick ju köra de två första verserna i alla fall. Riktigt bra låt btw...

I'll Be Missing You - Puff Daddy & Faith Evans feat. 112




Söndag 28/11

Eftersom den här helgen har varit en riktig partyhelg så spenderades söndagen med att bara ta det riktigt lugnt och tänka tillbaka på de roliga sakerna som hänt. Därför blev det även repeat på mina partylåtar. Den jag spelat mest är inte med i den här listan utan det är den som är skriven som Veckans Bästa. Men den här låten har också spelats flitigt både på och utanför klubbarna i helgen. Ännu en av Swedish House Mafia. Riktigt naajs.

Miami 2 Ibiza - Swedish House Mafia vs. Tinie Tempah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0