Dagens låt 30/11-10

Dagens låt hade jag lite svårt att komma på till en början faktiskt. Det känns bara som att jag går i samma gamla spår hela tiden och det är ju kanske inte så kul liksom. Försökte komma på nåt som inte var Circa Survive och som även gick att hitta på internet (för det jag lyssnar på mest just nu finns ju ingenstans att hitta förutom i min mp3 typ...), men det var lite svårt. Dock satte jag mig ner med spotify nu och hittade en av mina gamla favoriter. Riktigt bra låt. Hittade tyvärr ingen bra version av den på youtube heller, men hittade en som funkar i alla fall. Om ni vill höra den "riktiga" låten kan ni klicka HÄR. Om ni har spotify, det vill säga. Annars, lyssna nedan.

I'm OK - Christina Aguilera



Christina Aguilera var en favorit för väldigt många år sedan. Jag tror att jag lyssnade sönder hennes album Stripped när jag var runt 14 år eller nåt sånt. Lyssnar inte riktigt på henne längre, men de riktigt bra och känslosamma låtarna är fortfarande lika härliga att lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0