Dagens låt 21/11-10

Idag har jag faktiskt inte lyssnat så mycket på musik. Jag vet, hädelse... Eller, egentligen har jag ju faktiskt lyssnat på massor, men inte något speciellt. Framförallt har det varit min Trance-musik som rullat på repeat eftersom jag har varit tvungen att plugga en del. Men eftersom inga av de låtarna tycks gå att hitta på youtube, förutom då den jag redan har lagt upp, så kan jag inte lägga upp nån sån här idag. Istället väljer jag att lägga upp en låt som jag lyssnade på lite nyss. Breaking Benjamin har jag inte lyssnat på så länge, men de har ändå en speciell känsla eftersom de påminner mig om en viss person. Vet egentligen inte varför det påminner så mycket om honom, men jag antar att det är för att det var han som introducerade dem för mig. Riktigt bra är det i alla fall.

Diary of Jane - Breaking Benjamin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0