Dagens låt 12/11-10

Nu har det ju faktiskt blivit den 13 november, så det är bli gårdagens låt egentligen. Men det är ju faktiskt dagens låt för mig eftersom jag aldrig har gått och lagt mig. Och dagens låt är en gammal låt som jag inte precis lyssna på, men som jag och min vän Tina använde till en liten film som vi gjorde i flash idag. Sjukt kul blev den, och jag är grymt nöjd. Kanske lägger upp den nånstans sen om det går, men just nu finns den bara i konstigt format.

Den här låten har i alla fall spelats på repeat i mitt huvud idag just på grund av filmen, så därför blir det dagens låt. Dessutom är den ju rätt soft. Haha. Och musikvideon är ju bara to die for, tycker ni inte?

Fire Starter - The Prodigy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0