By the way

Bara så ni vet så har jag sjukt mycket att göra numera. För tillfället är klockan egentligen 23.21 på tisdag kväll och jag rebootar efter jobbet. Av någon anledning, trots att jag är helt slutkörd och knappt kan sova om nätterna, så gick jag med på att jobba på två olika ställen imorn. Inte jättesmart, men jag vill så gärna hjälpa människor och pengarna är en stor drivkraft, så det blev så helt enkelt.

Så från 8-16 idag ska jag jobba på min syrras gamla jobb och hjälpa till lite där, och sen rushar jag till mitt vanliga jobb där jag ska vara från 17-21. Tydligen är jag behövd på många platser numera. Men i alla fall. Därför försöker jag tidsinställa inlägg när jag har tid och ork, men eftersom jag som sagt är helt slutkörd kommer det inte bli så mycket ett tag framöver antagligen. Ska verkligen försöka dock!

Don't be angry with me please!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0